Recent Posts

3 Mayıs 2010 Pazartesi

























 Basit şeyler de çok güzel olabilir aslında...
 






































Ne lazım?

Hazır milföy hamuru
1 yumurta
Haşhaş tohumu
Keten tohumu
Ayçekirdeği içi
Kaşar peyniri
Tulum peyniri

Nasıl yaptım?

1. Yumuşamış milföy hamurlarına çırpılmış yumurtayı sürdüm.
2. Bazılarını haşhaş tohumu ile, bazısını ayçekirdeği ve bazılarını da keten tohumu ile kapladım.
3. Onların da üstüne kaşar peyniri ve tulum peyniri serptim.
4. Şeritler halinde keserek kıvırdım.
5. Üzerlerine tekrar yumurta sürerek 190 derece fırında pişirdim.

Not: Daha değişik versiyon ve daha nefis fotolar için bkz. Cafe Fernando.

1 yorum var:

Unknown dedi ki...

ikram edilen geri çevrilmezmiş derler.. ben de aynen öyle yaptım ki iyi ki de yapmışım inceleme yapmak isterken bir anda midemde bulduğum çubukların tadı damağımda kaldı..
harika olmuşlar ellerine sağlık.. yeni ikramlarını bekliyorum:))